عید سعید فطر مبارک

۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴ کد : ۱۰ اطلاع رسانی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۵۰
عید سعید فطر مبارک

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند…. مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران سه، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص متولیان سلامت تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نماید.

کلید واژه ها: عید سعید فطر جهاد دانشگاهی مرکز آموزش جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی


نظر شما :